Olsztyn: Kręć z Urzędem na rzecz dz…

Wyjątkowa akcja przy okazji Europe…

Szkoły z Gminy Dywity otrzymały 24 …

Aż 268 mieszkańców Gminy Dywity i …

Kultura biegania z muzyką w tle. Ul…

Zapach jesieni unosi się już w pow…

Olsztyn: Dzień Przedszkolaka z Komb…

Uniwersytet Nowoczesnego Obywatela…

Różnice i podobieństwa. Uniwersalne…

Dojazd na rowerze do pracy, a takż…

«
»

Znamy mistrzów Coca-Cola Cup 2014 w wojewodztwie warminsko-mazurskim

Dziewczęta z Publicznego Gimnazjum w Burkacie i chłopcy z Gimnazjum nr 2 w Działdowie zagrają w Wielkim Finale Coca-Cola Cup 2014 w Gdyni.
Olsztyn, 8 czerwca 2014 r. – Za nami ostatni weekend finałów wojewódzkich Coca-Cola Cup 2014. W województwie warmińsko-mazurskim zwyciężyły gimnazjalistki z Burkatu i gimnazjaliści z Działdowa i to właśnie te drużyny będą reprezentować swój region podczas Wielkiego Finału, który już od czwartku rozpocznie się na Plaży Miejskiej w Gdyni. W przerwie między emocjami związanymi z meczami, zawodnicy i kibice spędzali czas w Strefie Aktywnego Życia.

Finał w Olsztynie był ostatnim z serii szesnastu finałów wojewódzkich Coca-Cola Cup 2014. Na Stadionie Sportowym w Kortowie spotkały się najlepsze spośród 201 drużyn zgłoszonych do udziału w turnieju w województwie warmińsko-mazurskim. Nie brakowało emocji, efektownych goli, bramkarskich parad i rywalizacji w duchu fair play. Wśród dziewcząt najlepsze okazały się zawodniczki Publicznego Gimnazjum w Burkacie, które pokonały 1:0 koleżanki z Gimnazjum w Węgorzewie. Trzecie miejsce zajęły reprezentantki Zespołu Szkół w Janowcu Kościelnym, a tuż za podium znalazły się uczennice z Gimnazjum nr 2 w Ostródzie. Najwięcej bramek w turnieju zdobyła Patrycja Rybacka z drużyny brązowych medalistek, a między słupkami najlepiej spisywała się Klaudia Jadeszko z zespołu wicemistrzyń.

W rywalizacji chłopców, podobnie jak w roku ubiegłym, najlepsi okazali się zawodnicy Gimnazjum nr 2 w Działdowie i to oni będą reprezentować swój region podczas Wielkiego Finału Coca-Cola Cup 2014 w Gdyni. Drugie miejsce zajęli uczniowie z Gimnazjum nr 12 w Olsztynie, którzy ulegli mistrzom w finale 0:3. Na najniższym miejscu podium stanęli reprezentanci Gimnazjum im. Orła Białego w Korszach, a czwarte miejsce przypadło w udziale Gimnazjum nr 2 w Ostródzie. Mistrzowie zdobyli też obydwie nagrody indywidualne: królem strzelców został Kacper Ciesielski, a za najlepszego golkipera uznano Kamila Sowińskiego.

Oprócz emocji sportowych na wszystkich odwiedzających finał wojewódzki Coca-Cola Cup w Olsztynie czekało też wiele atrakcji w Strefie Aktywnego Życia. Przy słonecznej, upalnej pogodzie olsztynianie chętnie spędzali czas na rozmowach z ekspertem Polskiego Towarzystwa Dietetyki, uczyli się zagrań piłkarskich prezentowanych przez ambasadora turnieju Roberta Lewandowskiego na ekranie oraz bawili się z rodziną i przyjaciółmi w strefie zabawy, próbując swoich sił w prostych konkurencjach sportowych.

Zwycięzcy finału na Warmii i Mazurach już 13 i 14 czerwca zmierzą się z rówieśnikami z całej Polski, walcząc o mistrzowski tytuł i wyjazd na obóz szkoleniowy do Rzymu, gdzie triumfatorzy Coca-Cola Cup będą doskonalić swoje umiejętności pod okiem trenerów z Brazylii.

Coca-Cola Cup _ Olsztyn1 Coca-Cola Cup _ Olsztyn2

Patronat honorowy nad turniejem Coca-Cola Cup 2014 objęło Ministerstwo Sportu i Turystyki.

Partnerem merytorycznym projektu jest Polskie Towarzystwo Dietetyki, a partnerami technicznymi – firmy adidas i T-Mobile.

Więcej informacji o turnieju można znaleźć na www.cocacolacup.pl oraz na oficjalnym profilu na Facebooku www.facebook.com/cocacolacuppolska

O ZAANGAŻOWANIU COCA-COLA W SPORT:
Coca-Cola już od ponad stu lat wspiera dyscypliny sportowe. Przez ten czas zaangażowała się w wiele różnorodnych międzynarodowych, krajowych i lokalnych imprez sportowych. Wspierała między innymi Igrzyska Olimpijskie, Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej i Lekkoatletyczne Mistrzostwa Świata. Poprzez swoje programy marketingowe i komunikacyjne Coca-Cola promuje wartości sportowe i podkreśla duże znaczenie aktywności fizycznej.

Coca-Cola wspiera Ruch Olimpijski od 1928 roku i jest najstarszym korporacyjnym partnerem Igrzysk. Cenimy sobie wartości, jakie przyświecają Ruchowi Olimpijskiemu, takie jak przyjaźń, dążenie do doskonałości i szacunek. Dlatego staramy się być odpowiedzialnym sponsorem i wykorzystywać nasze zaangażowanie w Olimpiadę do motywowania ludzi na całym świecie, aby zmienili swoje zachowania.

Coca-Cola od ponad 80 lat, a dokładniej od Mistrzostw Świata FIFA w Urugwaju w 1930 r., związana jest także z piłką nożną. Jest najstarszym partnerem korporacyjnym FIFA, z którą współpracuje od 1978r. Od 1988 roku Coca-Cola współpracuje też z UEFA jako Oficjalny Sponsor Mistrzostw Europy. Coca-Cola angażuje się w futbol na każdym poziomie – sponsoruje największe imprezy piłkarskie, jak Mistrzostwa Świata czy UEFA EUROTM, ale też realizuje w ponad 100 krajach liczne turnieje piłkarskie dla młodzieży, w tym Coca-Cola Cup.

Coca-Cola sponsoruje ponad 250 programów promujących sport i aktywność fizyczną w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce przykładami takich programów jest jeden z największych i najstarszych turniejów piłkarskich dla młodzieży Coca-Cola Cup, w którym do tej pory uczestniczyło prawie 640 tysięcy młodych ludzi oraz program Lider Animator, który nagradza finansowo najciekawsze projekty, mające na celu zachęcać lokalne społeczności, w tym młodzież do aktywnego życia. W ciągu dwóch edycji program wsparł 46 projektów z całej Polski na łączną wartość ponad 460 000 złotych, aktywując tym samym blisko
80 000 osób.

O FIRMACH Z SYSTEMU COCA-COLA:

System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 560 milionów konsumentów. Wśród marek firm dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu i Multivita z ujęcia Kropla Minerałów, napoje energetyzujące Burn i Monster Energy oraz herbaty mrożone Nestea. Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają 2700 osób. Od 1991 r. firmy te zainwestowały w Polsce ponad 500 milionów dolarów.

źródło: Mat. prasowe Joanna Przychodzeń , fot organizatora