Mikołajkowy Bieg Na 6 Łap w Puławac…

Mikołajki to wyjątkowy czas, każdy …

IV Ogólnopolski Zlot Morsów Mikołaj…

IV Ogólnopolski Zlot Morsów w Żnini…

Turniej Warmia Power 2017 / zdjęcia…

Dziś (18.11.2017) w hali sportowej …

Turniej Małego Rycerza w Galerii Wa…

Olsztyn był dziś stolicą polskiej s…

Jubileuszowy spektakl pt. "Mumio ta…

"Mumio taki miks", czyli jubileuszo…

«
»

Moda: Najnowsza kampania SiNSAY #KTOJAKNIEJA

W sezonie jesień/zima 2017 SiNSAY postanowił zaskoczyć wszystkich zapraszając do współpracy młode twarze polskiego Instagrama. Sinsay’s girls squad to cztery dziewczyny: Pola Bogdańska, Julia Janulewicz, Lila Janowska oraz Paulina Gabrielyan, które podjęły ekscytujące wyzwanie marki pod hasłem #KTOJAKNIEJA.

 

Koniec wakacji i początek sezonu to idealny czas na zmiany i nowe postanowienia. Jesienią SiNSAY staje się marką dziewczyn kochających siebie, swoje życie i prawdziwe emocje. W najnowszej kampanii każda z bohaterek otrzymuje inne wyzwanie wymagające wytrwałości, treningu i wiary we własne możliwości. Pod czujnym okiem mentorów i trenerek Pola, Lila, Julia i Paulina stopniowo przygotowują się do jego realizacji, by podczas zdjęć do kampanii zaprezentować zjawiskowe efekty.

#KTOJAKNIEJA świetnie pokazuje siłę dziewczyńskiej przyjaźni i zażyłości, a także wyjątkowe i różnorodne charaktery SiNSAY girls. Optymizm, energia i odwaga do realizowania ukrytych potrzeb to przewodnie idee, które kierowały twórcami projektu. Z konceptem doskonale współgrają stylizacje przygotowane przez Ewelinę Gralak. Zwariowane zestawienia prezentowane przez bohaterki łączą indywidualizm z najmodniejszymi trendami sezonu.

Kampania SiNSAY składa się z filmów dedykowanych na Instagram. W każdym zobaczymy jedną z dziewczyn stawiającą czoła powierzonemu jej zadaniu. Komunikację w Internecie wspierają także teasery wprowadzające w klimat #KTOJAKNIEJA i materiał fotograficzny. Zespół tworzący projekt stanowiły w głównej mierze młode kobiety. Filmy wyreżyserowała Anna Bajorek, natomiast autorką zdjęć jest Justyna Dudek.

Współpraca między marką SiNSAY a influencerkami nie kończy się na udziale w sesji filmowo-zdjęciowej. Ich zmagania można było śledzić już podczas nagrań w Instagramowej transmisji „na żywo”. Zaraz po starcie kampanii twarze najnowszej kolekcji SiNSAY czynnie włączą się w komunikację marki w mediach społecznościowych. Zwieńczeniem działań będzie konkurs ogłoszony przez SiNSAY angażujący wszystkie klientki, którym nieobce są wyzwania pod hasłem #KTOJAKNIEJA.

Pomysłodawcą kampanii jest Kierownik Marketingu marki Grzegorz Chyła, a Dyrektorem Kreatywnym Piotr Spodnik z agencji AFPHOTO, odpowiedzialnej również za produkcję.

http://instagram.com/ilovesinsay#
https://www.facebook.com/sinsayclothing
http://www.sin-say.com/pl

EKIPA:

Bohaterki:
Pola Bogdańska
Julia Janulewicz
Lila Janowska
Paulina Gabrielyan

Kierownik Marketingu SiNSAY: Grzegorz Chyła
Zespół Kreatywny SiNSAY: Marta Lickiewicz, Jaśmina Sołtysiak, Bartosz Szymkowiak

Dyrektor Kreatywny: Piotr Spodnik / AFPHOTO
Reżyseria: Ania Bajorek
Drugi Reżyser: Tymon Nogalski
Operator kamery: Marcin Morawicki

Asystenci kamer: Paweł Fifek, Tomasz Czerwiński, Tomasz Bartosik
Montaż: Krzysztof Komader
Postprodukcja dźwięku: Błażej Kafarski / Głośno
Muzyka: Upright
Korekcja barwna: Anna Sujka / Lunapark

Oświetlenie: Robert Stawicki / Heliograf

Fotografka: Justyna Dudek / AFPHOTO
Asystent Fotografki: Jerzy Dudek

Stylistka: Ewelina Gralak
Asystentka Stylistki: Ewelina Oszczypała

Makijaże: Gosia Sulima / AFPHOTO
Asystentka Makijażystki: Monika Fetela

Fryzury: Gor Duryan / AFPHOTO
Asystentka Fryzjera: Gabryiela Pacholarz

Kierownik produkcji: Kamila Ławniczuk / AFPHOTO
Producent: Aleksandra Wiecha / AFPHOTO
Asystenci produkcji: Tomasz Sulima, Adrian Obręczarek, Kuba Skirmutt.

Trenerzy personalni:
Katarzyna Hajdan
Anna Bogunia
Karolina Koszewska-Łukasik
Natalia Nguyen

inf. prasowa

Tagi