Olsztyn: Kręć z Urzędem na rzecz dz…

Wyjątkowa akcja przy okazji Europe…

Szkoły z Gminy Dywity otrzymały 24 …

Aż 268 mieszkańców Gminy Dywity i …

Kultura biegania z muzyką w tle. Ul…

Zapach jesieni unosi się już w pow…

Olsztyn: Dzień Przedszkolaka z Komb…

Uniwersytet Nowoczesnego Obywatela…

Różnice i podobieństwa. Uniwersalne…

Dojazd na rowerze do pracy, a takż…

«
»

HOUSE DENIM DAYS 2019 – WSZYSTKIE OBLICZA DŻINSU

W tym sezonie denimowe stylizacje to nie miejsce na nudę. Marka House przygotowała odważną i pełną modowej awangardy kolekcję dla wszystkich fanów dżinsu. Stwórz wyraziste i wpisujące się w aktualne trendy outfity wraz z House. DENIM DAYS 2019 startuje 21 lutego.

Nowa jeansowa kolekcja House DENIM DAYS 2019, to powrót do szalonych lat ’80, w których jeans przeżywał swoje najlepsze lata i królował nie tylko na wybiegach, ale również na ulicach. Klasyczne bryły spodni, katan i koszul, poddane zostały dekonstrukcji i wielu przeróbkom. Wzbogacono je md.in. o przetarcia, rozcięcia, hafty i lampasy. Materiał natomiast zaczęto farbować na wiele kolorów oraz cieniować w najróżniejszy sposób. Wedle obowiązujących trendów w denimowej kolekcji House znajdziecie czerwień, biel, szeroką paletę pasteli oraz mnóstwo aplikacji – od kropek, przez paski, napisy, aż do haftów z motywami z popularnych kreskówek. Nie zabraknie również klasycznych odcieni granatu i czerni, wzbogaconych o przetarcia w różnorodnych konfiguracjach.

Jeansy dla niej, to najmodniejsze kroje High waist oraz Skinny, podkreślający sylwetkę Push-up oraz wygodne Jogger i Jeggings. Nie zabraknie również uwielbianych przez wszystkie kobiety komfortowych Moms’ów. Nowością dla mężczyzn jest shape Carrot, zwężający się ku dołowi, natomiast pozostałe fasony to dopasowane Slim fit, Skinny i Jogger slim oraz luźniejsze Regular classic i sportowy Jogger. Góry dla niej i dla niego, to przede wszystkim jeansowe, oversizowe lub dopasowane kurtki w kilku odsłonach oraz klasyczne koszule. Dla buntowników nie zabraknie obstrzępionych kamizelek i pełnych przetarć nogawek, a prawdziwe „rebel-girl” będą mogły wzbogacić swoje stylizacje o dżinsy w stylu cargo, koszulę z obstrzępionym dołem, a nawet spodnie z rozsuwanymi bokami. Kolekcja zawiera również ogrodniczki, dzwony i szeroki wybór spódnic do kolana i za kolano dla fanek romantycznych outfitów. Gorącym trendem nadal pozostają zestawy „total denim look” oraz jego „workwearowe” odsłony o nieco szerszych krojach. W tym sezonie w denimie dozwolone jest wszystko – od monochromatycznych setów, aż po łączenie go ze sztruksem. Liczy się dobra zabawa i wyrażanie siebie poprzez ciuchy, a marka House nie pozwala tłumić kreatywności – ponieważ moda to wolność.

Na stronie housebrand.com klienci mogą skorzystać z przewodnika po wszystkich fasonach dostępnych w sprzedaży. Oprócz zbioru i opisów poszczególnych krojów znaleźć można tam również dostępne modele wraz z ich specyfikacją. Ponadto dla wszystkich fanów denimu przygotowano specjalną promocję. Z okazji nadejścia DENIM DAYS 2019 biały ECO t-shirt dodawany jest gratis do każdej pary jeansów. Koszulki wykonane są z bawełny pochodzącej z recyclingu i posiadają wysoką gramaturę materiału, co czyni je niezwykle wygodnymi
i ekologicznymi. Skorzystaj z wyjątkowej okazji i stwórz look à la James Dean – nieśmiertelne i stylowe połączenie jeansów i białego t-shirt’u. Promocja dotyczy wszystkich salonów House oraz sklepu online i trwa od 21 lutego do 3 marca 2019 r.

Kolekcję promuje pełna emocji i ruchu sesja zdjęciowa w stylu vintage, uchwycona w całości na średnioformatowym filmie 6×7. Za obiektywem stanął Bartek Wieczorek, fotograf wielokrotnie współpracujący z marką. Denim pokazany został w różnych perspektywach, oświetleniach i formatach. Ujęcia skupiają się na detalu, ukazują sensualność i swobodę, a lookbookowa dekonstrukcja zdjęć podkreśla buntowniczy charakter dżinsu.

Zobacz wszystkie oblicza denimu na www.housebrand.com.CREDITS:


Foto: Bartek Wieczorek | LAF Artists Managmnet
Modele:
Killa Rioja | SD Models
Patrycja Kaczmarczyk | United for Models
Anatol Modzelewski | AS Management
Hair & make up: Iza Kućmierowska | Das Agency
Agencja: LAF Artists Managmnet
Stylizacje i nadzór produkcyjny: House Brand

inf. prasowa