Szczecin otworzył drugi tydzień let…

W poniedziałek, 24 lipca 2017 na śc…

Dr Irena Eris European Championship…

We wtorek 25 lipca 2017 rozpocznie …

Koncert Natalii Kukulskiej i Atom S…

Iławskie Centrum Kultury zaprasza n…

Olsztynek: Znajdź swojego pupila, c…

Żywa wystawa, historia chowu i hodo…

Mazovia MTB Marathon - Olsztyn 30.0…

Będzie to doskonała okazja, żeby ki…

«
»

Flower Crush – kwiecista odsłona marki MOHITO

Udostępnij na:

Wiosenny sezon w MOHITO to wyjątkowo romantyczna odsłona dwóch linii specjalnych. Propozycje projektantów na ten sezon to długie, ultra kobiece sukienki, zwiewne bluzki i bogato zdobione koszule. Idealnym uzupełnieniem wiosennej garderoby będą wyraziste kolory, piękne nadruki na tkaninach i kolorowe hafty. Ubrania i dodatki z lookbooka Flower Crush są już dostępne w wybranych salonach MOHITO oraz w sklepie online www.MOHITO.com.

Wiosną wszystko rozkwita, także kobiecość! Paleta kolorystyczna opiera się na kremowym różu, odcieniach marsali i pastelowym błękicie. Filarem kolekcji są uwielbiane przez Klientki sukienki, w tym sezonie króluje długość maxi oraz do połowy łydki. Nie mogło zabraknąć eleganckich zdobień – drobne koronki dodały wyjątkowego charakteru tunikom, a lśniące aplikacje pokryły tiulowe spódnice.

Prócz eleganckich propozycji na przyjęcia w sesji Flower Crush można znaleźć bardziej casualowe modele. Jeansowy płaszcz z haftami, spodnie typu boyfriend i oversizowe marynarki w kilku wersjach kolorystycznych sprawdzą się w ciągu dnia. Na szczególną uwagę zasługują dodatki. Sandały z miękkiego weluru w kolorze wina i minimalistyczne torebki, które będą idealnym uzupełnieniem wieczorowej stylizacji. Po raz kolejny powraca bomberka z haftem na plecach – tym razem w pudrowym kolorze. Bazą do sesji są ubrania i dodatki z dwóch linii MOHITO: Gold Label i Celebration.

#MohitoFlowerCrush

SESJA ZDJĘCIOWA:
Fotograf: Marcin Hryniewicz
Modelki: Paulina Łachnik/Model Plus, Karolina Pytlos/Gaga Models
Makijaż: Anna Stykała

Włosy: Gor Duryan/D’vision
Stylizacja: Daria Biedrzycka
Marketing Manager: Robert Machałek/MOHITO

inf. prasowa Anna Waśko

Tagi