"Ekośmieci" – kreatywne warsztaty e…

Wpisując się w idee akcji Sprzątani…

Jendras debiutuje w Altereggo Recor…

Altereggo Records prezentuje teledy…

Tenis na lekcjach WF w olsztyńskich…

Dzięki akcji Dzieciaki do Rakiet ju…

Mistrzostwa Polski katamaranów F18 …

23-24 września 2017 w Sopocie odbęd…

Kolejne miliony na kształcenia stud…

Ponad 3 mln 300 tys. zł to wartość …

«
»

Flower Crush – kwiecista odsłona marki MOHITO

Wiosenny sezon w MOHITO to wyjątkowo romantyczna odsłona dwóch linii specjalnych. Propozycje projektantów na ten sezon to długie, ultra kobiece sukienki, zwiewne bluzki i bogato zdobione koszule. Idealnym uzupełnieniem wiosennej garderoby będą wyraziste kolory, piękne nadruki na tkaninach i kolorowe hafty. Ubrania i dodatki z lookbooka Flower Crush są już dostępne w wybranych salonach MOHITO oraz w sklepie online www.MOHITO.com.

Wiosną wszystko rozkwita, także kobiecość! Paleta kolorystyczna opiera się na kremowym różu, odcieniach marsali i pastelowym błękicie. Filarem kolekcji są uwielbiane przez Klientki sukienki, w tym sezonie króluje długość maxi oraz do połowy łydki. Nie mogło zabraknąć eleganckich zdobień – drobne koronki dodały wyjątkowego charakteru tunikom, a lśniące aplikacje pokryły tiulowe spódnice.

Prócz eleganckich propozycji na przyjęcia w sesji Flower Crush można znaleźć bardziej casualowe modele. Jeansowy płaszcz z haftami, spodnie typu boyfriend i oversizowe marynarki w kilku wersjach kolorystycznych sprawdzą się w ciągu dnia. Na szczególną uwagę zasługują dodatki. Sandały z miękkiego weluru w kolorze wina i minimalistyczne torebki, które będą idealnym uzupełnieniem wieczorowej stylizacji. Po raz kolejny powraca bomberka z haftem na plecach – tym razem w pudrowym kolorze. Bazą do sesji są ubrania i dodatki z dwóch linii MOHITO: Gold Label i Celebration.

#MohitoFlowerCrush

SESJA ZDJĘCIOWA:
Fotograf: Marcin Hryniewicz
Modelki: Paulina Łachnik/Model Plus, Karolina Pytlos/Gaga Models
Makijaż: Anna Stykała
Włosy: Gor Duryan/D’vision
Stylizacja: Daria Biedrzycka
Marketing Manager: Robert Machałek/MOHITO

inf. prasowa Anna Waśko

Podobne artykuły

Tagi