Kolekcja dla fanów Harry'ego Potter…

Sinsay znalazł sposób by koniec wak…

Polskie góry latem coraz bardziej a…

Ponad 70 proc. Polaków twierdzi, że…

50 milionów kilometrów przez 100 dn…

Po stu dniach największej w Polsce …

5 najlepszych muzycznych festiwali,…

Rytmiczne brzmienia, najlepsze woka…

Sztafeta Niepodległości - żołnierze…

Dwa 24-osobowe zespoły złożone z żo…

«
»

Denim Days SS18 najnowsza odsłona wiosennej kolekcji House

Denim Days SS18 to najnowsza odsłona wiosennej kolekcji House dedykowanej wszystkim fanom dżinsu. Lifestylowa marka znana z oryginalnych rozwiązań kolejny raz zachęca do stworzenia ciekawych i wpisujący się w miejskie trendy outfitów. Inspiruje młodych, szalonych, zabawnych i pełnych energii ludzi, bo moda to zabawa.

 

W kolekcji Denim Days wszyscy fani ponadczasowego dżinsu znajdą coś dla siebie. House proponuje ubrania o różnorodnych fasonach i odcieniach denimu. W linii dla mężczyzn znajdują się najmodniejsze modele wygodnych spodni, szortów i koszul – idealna baza każdej denimowej stylizacji. Stylizacje dla kobiet są gotową inspiracją dla wszystkich poszukujących modowego stylu rebel w wydaniu mocno denimowym. Dla wszystkich fanek odważnych połączeń House przygotował spódnice, szorty, denimowe koszule, sukienki i najmodniejsze dżinsowe kurtki typu oversized z przetarciami, nie tylko w odcieniach klasycznego błękitu. W tym sezonie projektanci House stawiają na kolor także w denimie. Dla wszystkich, którzy chcą iść pod prąd i kochają szalone lata 90’ House przygotował przeskalowane katany i poszarpane kamizelki w kolorach offwhite i najmodniejszego odcienia fioletu Pantone 2018 Ultra Violet.

Denim Days to przede wszystkim dżinsowe spodnie. W tym sezonie House poszerzył swoją ofertę o dodatkowe modele i najmodniejsze shapy dla niej i dla niego. Nie zabrakło wzorów typu Boyfriend, Skinny, Mom, Ankle czy klasycznych Regular Fit, czyli niezawodnych pozycji w garderobie, które pasują na niemal każdą okazję. Styliści House’a pokazują jak nosić dżins w wersji basic – uzupełniać denim prostymi ubraniami w stylu casual – np. białą bluzką lub prostym t-shirtem i sportowymi sneakers’ami lub w wersji denimowy total look – gdy dżinsowe spodnie zestawiamy z kataną i denimową koszulą. Ma być zabawnie i z przymrużeniem oka, bo właśnie wtedy dżins, nie traktowany zbyt dosłownie, wygląda najlepiej.

Dżinsową kolekcję dopełnia magiczna i oryginalna sesja zdjęciowa. Modowe fotografie portretowe wykonane przez znany duet Kulesza&Pik odsłaniają pełne życia i pasji spojrzenie na denimowe projekty w buntowniczym stylu House’a i są żywą ilustracją udanej mieszanki najmodniejszych trendów sezonu, młodzieżowego ducha marki i sporej dawki zabawy. Wśród modeli znajdziemy jednego z finalistów TOP MODEL Jakuba Kosel. Motywem przewodnim kampanii Denim Days są kolory. Każdy shape ma swoją indywidualną barwę zarówno na zdjęciu – eksplozja kolorowego pyłu o nasyconej barwie – jak i w rzeczywistości. Na przykład model Skinny, który w sesji wyeksponowano na tle pomarańczowego dymu, w salonie House można znaleźć z pomarańczową metką i dedykowaną identyfikacją graficzną.

Dla wszystkich fanów denimu House przygotował promocję do – 50 zł na wybrane modele. Zaprezentował także serwis internetowy dostępny na stronie housebrand.com, w którym zadbał o to, by klienci mogli odkryć dżins na miarę swoich potrzeb. Na stronie marki znajdziemy pełen inspiracji katalog z dokładnym opisem najważniejszych modeli shapów spodni (dla kobiet m.in. Boyfriend, Skinny, Mom; dla mężczyzn: Jogger, Slim Fit, Regular Classic), a także multimedialny konkurs z super nagrodami.

Credits:
Foto: Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik

Modele: Jakub Kosel/AS Management, Stanisław Bielawa/D’Vision, Weronika Spyrka/MILK, Karolina Warzecha/MILK
Hair: Gor Duryan
Make up Artist: Iza Kućmierowska
Scenografia: Piotr Stachurski
Produkcja: Complete Production
Stylizacje i nadzór produkcyjny: Marketing House

 

inf. prasowa starekorpo.lppdev.pl

Tagi