Sprawdź zanim zaplanujesz wyjazd w …

Wraz z początkiem października Pols…

Gdańsk: Bezpłatne warsztaty floryst…

27 września 2018 r., w Domu Uphagen…

Międzynarodowa Interdyscyplinarna K…

Zapraszamy do udziału w Międzynarod…

Najbardziej rowerowe miasto w Polsc…

Tego dowiemy się na końcu września.…

Gągławki - miejscowość w woj. warm-…

Gągławki – wieś w Polsce położona w…

«
»

Cropp w świecie remiksu – nowa kampania #WeAreCropp

Najnowsza kampania Cropp to mocne stylistyczne uderzenie, które ma szanse wyrwać odbiorców z zimowego marazmu. W nowym spocie marki światy online i offline przenikają się, a na pierwszym planie są wyraziści bohaterowie oraz ich pasje. Kampania #WeAreCropp skierowana jest do wszystkich, którzy w szybko zmieniającym się świecie chcą za nim nadążyć, nie tracąc przy tym swojej unikalności.

 

Klimat produkcji łączy w sobie wiele inspiracji: od streetwearu, minimalizmu, po futuryzm i modę industrialną. #WeAreCropp to nie tylko prezentacja nowej kolekcji – to przede wszystkim pokazanie światu zmian, jakie marka Cropp stopniowo wprowadza w swoim wizerunku.

#WeAreMore

Kolekcja skierowana jest do młodych ludzi, którzy, mimo stałej obecności w świecie wirtualnym, dążą do czegoś więcej niż tylko uznanie w mediach społecznościowych. Cropp odchodzi od stereotypowego szufladkowania swoich odbiorców jako millenialsów wpatrzonych w smartfony. Marka proponuje kolekcję dla zaangażowanych ludzi, którzy we współczesnym świecie chcą tworzyć swój indywidualny styl, a nie tylko biernie podążać za trendami.

#WeAreCreators

U podstaw przekazu kampanii leży założenie, że w dzisiejszym świecie – w dobie remiksu, definiowania znaczeń i kontekstów kulturowych na nowo – każdy może być zarówno twórcą, jak i odbiorcą. Trend ten jest szczególnie obecny w świecie mody, gdzie cały czas spotykamy się z innym wydaniem inspiracji przeszłością. Klasyka miesza się z nowymi pomysłami – każdy interpretuje aktualne trendy po swojemu. Kolekcja Cropp odzwierciedla to zjawisko: ubrania nie dominują, ale pozwalają podkreślić silne osobowości bohaterów kampanii. To nie stylizacje definiują ludzi – to oni nadają charakter noszonym ubraniom.

#WeAreOne

Choć każdy z bohaterów kampanii jest inny, łączy ich energia do działania, siła i pasja. Ich stylizacje są nowoczesne, niekiedy wręcz futurystyczne. Surowy design podkreśla funkcjonalny aspekt kolekcji – ubrania nie ograniczają bohaterów. Cropp odpowiada w ten sposób na współczesną potrzebę, by prowadzić jak najbardziej autentyczny, a przy tym aktywny styl życia. Każdy ma swoje pasje i własny, charakterystyczny styl.

#WeAreNow

Spot kipi energią w ostrym wydaniu. Akcja toczy się szybko, na granicy świata realnego i rzeczywistości wirtualnej. Bohaterowie są obecni online, ale głównym punktem odniesienia nadal pozostaje dla nich „tu i teraz”. Taka narracja podkreśla intencje projektantów Cropp, którzy przede wszystkim dążyli do stworzenia ciekawej kolekcji korespondującej ze współczesnymi trendami.

#WeAreXD

Bohaterów kampanii Cropp wyróżnia też dystans: do norm estetycznych, do mody, własnego wyglądu. Chcą być sobą i nie przejmują się opiniami z zewnątrz. To nie lajki decydują o ich wartości, tylko pasja i swoboda, które towarzyszą im na co dzień.

Credits
Reżyser: Florian Malak
Operator: Kamil Płocki
Foto: Marcin Hryniewicz /LPP
Art Director: Sławomir Marynkowski, Bartłomiej Stefanowicz / CROPP TEAM
Stylizacje: Ewelina Gralak
Asystent Kamery: Michał Cholewiński
Produkcja: AF Photo, Arkadiusz Dudkowski /CROPP TEAM
Postprodukcja: MIŁO Postproduction
Marketing Manager: Rafał Dąbrowski

 

inf. prasowa :  starekorpo.lppdev.pl

Tagi